Urodziny Misia - jak zrobić pudełko?


Misio miał urodziny, trudno powiedzieć które... ale miał. I Antoś, który jest największym przyjacielem Misia (a Miś jest największym przyjacielem Antosia), postanowił dać mu prezent. Prezent, co oczywiste, trzeba ładnie zapakować. I tu wkroczyła matka!
No, muszę się pochwalić, muszę! Bo zdolności manualne u mnie niewielkie, a tu - udało się! Zrobiliśmy pudełeczko na prezent! Sami! I jestem zdumiona, jakie to proste! I nie jest potrzebny ani klej, ani ołówek, ani linijka, tylko dwie kartki papieru - najlepiej technicznego i kolorowego!
Chłopcy mieli problem z związaniem kokardki, ale i to się udało ;)

A co Misio dostał w prezencie?
Inspiracja i pomysł STĄD [KLIKNIJ]

Komentarze

  1. Ale czy misio się wzruszył tak jak ja?

    OdpowiedzUsuń
  2. Misio zachował kamienną twarz, ale wzruszył się na bank! Myślę, że często się wzrusza, bo Antoś bardzo ceni sobie jego towarzystwo i bardzo o niego dba. Całując chłopców na dobranoc - muszę dać całusa też Misiowi, Miś chodzi z A. do przedszkola i na zakupy, choć do najmniejszych nie należy, u lekarza w przychodni ma mierzone ciśnienie itd ;)...
    pozdrowienia
    m.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego dla misia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super:)a w ogóle fajny pomysł na zabawę, żeby zrobić takie pudełeczko:) Choć ja mam dwie lewe ręce do takich rzeczy, to mam jakąs nadzieję, że się uda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słuchaj, to proste jak drut, jak ja dałam radę to i Tobie się uda :)

      Usuń

Prześlij komentarz