Odliczanie....


Już odliczamy! Kalendarz adwentowy wisi u chłopaków w pokoju, pełen niespodzianek i zadań. Pierwsze już wykonane. List do Mikołaja napisany, ciasto na pierniczki leżakuje w lodówce. Co przyniosą kolejne dni - nie pamiętam, też będę miała niespodziankę. W planach oglądanie stołecznej choinki, spotkanie z sąsiadami przy okazji dekorowania pierników, robienie kart świątecznych, czy biwakowanie pod domową choinką...  Poza zadaniami  - drobiazgi umilające i osładzające życie ;)
Zwróćcie uwagę na gałąź - jest bezcenna, przywieziona przez Antka znad samiusieńkiego morza! 

Dla Was też mam zadanie! Łatwe, grudniowe, a przy okazji fajne książki będzie można wygrać i kalendarz z Panem Kuleczką też! 

Po konkursie ubiegłorocznym nie planowałam następnych. Jednak kiedy dostałam maila z wydawnictwa Media Rodzina z zapytaniem, czy w tym roku też organizuję świąteczny konkurs, bo jeśli tak, to oni chętnie... zrobiło mi się miło, że ktoś pamiętał i pomyślałam, czemu nie? Więc bądźcie czujni! Bo lada moment...


Komentarze

Prześlij komentarz